Oficjalny Serwis MLUKS Jedynki Trzebiatów
   Strona Główna
Kwiecień 25 2019 06:50:58   
Statystyki Bramek 11/12
Młodzicy
[-:-]
Młodziczki
[-:-]
Juniorzy Młodsi
[18:29]
Juniorki Młodsze
[6:6]
Juniorki Starsze
[90:41]
Juniorzy Starsi
[-:-]
Seniorzy
[140:51] MUKS Zielonka
[66:62] Aligator Gdynia
Seniorki
[66:96]
Razem
[386:285]
Menu
Strona Główna
Kontakt
Redakcja
Forum
Linki
GALERIA
Klub
Historia
Ogólne Informacje
Sztab Szkoleniowy
Sukcesy Indywidualne
Treningi
Stroje
Relacje z meczy
Reprezentacja Polski
REKORDY!
Kadra
Mężczyzni
Seniorzy
Juniorzy Starsi
Juniorzy Młodsi
Młodzicy

Kobiety
Seniorki
Juniorki Starsze
Juniorki Młodsze
Młodziczki
Sukcesy
Chłopcy
Dziewczyny
Wymiana Buttonami
MLUKS Jedynka Trzebiatów Page

Prowadzisz własną stronę i chciałbyś wymienić się buttonami? Napisz na gg 11876901
Polecamy
Floorball24

MyFloorball

Florbalki
Błyskawica Niechanowo
Błyskawica Niechanowo
Potrzebny sponsor!
MLUKS Jedynka Trzebiatów szuka sponsorów!
Zapraszamy wszystkie chętne osoby lub instytucje do wsparcia finansowego naszej drużyny. Gwarantujemy rozsławienie sponsora w całej Polsce,  a nawet za granicą. Mecze rozgrywaliśmy m. in. w Gryficach, Chojnicach, Wejherowie, Gdyni, Gdańsku, Warszawie, Morągu, Elblągu, Białymstoku, Nowym Targu, Zielonce, Uniejowie, czy Siedlcu k. Zielonej Góry oraz w Pradze (Czechy) i Falun (Szwecja).

Chętnych prosimy o kontakt:
Artur Cirocki
artuuru@tlen.pl
603138828
 Archiwum
bodzio dnia wrzesień 11 2008 14:21:54
heh marian co dał xD
mmaarriiaannn dnia wrzesień 11 2008 10:47:51
No to teraz będzie ligowo ;D
dob dnia wrzesień 01 2008 16:05:20
basia ty też fajna jesteś ^^
Thierry Henry dnia sierpień 31 2008 13:46:09
Nigdy nikt takiego pomyslu nie przedstawił, gdyż zgłosił sie do nas pewien młodzian o imieniu Victor, chłopak ma ogromny talent, łacza mnie z nim szczegolne wiezi i mam nadzieje ze bedzie podpora tej
Thierry Henry dnia sierpień 31 2008 13:44:27
COMUNICADO OFICIAL: Chciałbym zdementować wszystkie plotki na temat poszukiwań bramkarza przez druzyne Polska U-19.
dob dnia sierpień 31 2008 13:36:53
? xD
bodzio dnia sierpień 29 2008 16:19:30
haha xD
basia dnia sierpień 29 2008 16:14:58
jenyy... Ciro ale Ty "fajny" jesteś ^^
pppaaapppaaa dnia sierpień 25 2008 08:14:53
Gratulalacje:]
pppaaapppaaa dnia sierpień 25 2008 08:13:57
no ciro. ciekawe jak tam debiut wyszedł.;D
Stolar dnia sierpień 25 2008 03:05:10
Ciro gratulations. ;D
mmaarriiaannn dnia sierpień 24 2008 06:52:40
BRAWO Ciro !!!! smiley
bodzio dnia sierpień 24 2008 02:02:46
Ciro debiut w kadrze smiley Polska U19 potrzebuje bramkarza? hmm? ;D
mmaarriiaannn dnia sierpień 22 2008 02:11:27
Osoby, które mogłyby załatwić opiekuna dzisiaj na hale niech piszą na Shoutboxie... Jeżeli nie znajdziemy opiekuna niestety nie wejdziemy dzisiaj na hale...
Thierry Henry dnia sierpień 18 2008 09:35:04
F.C Barcelona ogłasza nabór na zawodników! Z powodów osobistych 90% piłkarzy nie chce grać w Barcie! Zostałem tylko ja i mój przyjaciel Victor Valdes...walczymy o wszystko! w tym roku chcemy wygrać to
mmaarriiaannn dnia sierpień 16 2008 17:05:04
Zawodników chętnych do pogrania w unihokeja zapraszamy w poniedziałek o godz. 17:00 na hale...
mmaarriiaannn dnia sierpień 13 2008 03:10:12
Ołłaa ;/ ;/ Myślałem, że wcześniej zaczniemy...
bodzio dnia sierpień 12 2008 01:35:07
Treningi najprawdopodobniej dopiero po obozie smiley Czyli od początku roku.
mmaarriiaannn dnia sierpień 11 2008 15:58:51
O tym to Bodzio dobrze wiemy smiley Napisz lepiej kiedy wkońcu ten upragniony trening będzie... Rawa trzeba odkurzyć xD
bodzio dnia sierpień 11 2008 13:43:23
Odbierajcie dresy od p. Cirockiego smiley
Strona 10 z 24 << < 7 8 9 10 11 12 13 > >>
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Ostatnie Mecze
Seniorzy

MUKS Zielonka
6:4
TKKF Jadberg Pionier Tychy

Aligator Gdynia
10:8
Grześ Hrubieszów

Seniorki

Jedynka Trzebiatów
9:6
UKS Gródek

Juniorzy Starsi

-
-:-
-

Juniorki Starsze

Jedynka Trzebiatów
24:1
Absolwent Siedlec

Juniorzy Młodsi

Jedynka Trzebiatów
5:4
UKS Arkady Dębno

Juniorki Młodsze

Jedynka Trzebiatów
2:0
Błyskawica Niechanowo

Młodzicy

-
-:-
-:-

Młodziczki

Jedynka Trzebiatów
0:1
PUKS Trzebinia
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 148
Nieaktywowany Użytkownik: 94
Najnowszy Użytkownik: bartosz87
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

pitt
27/05/2012 14:55
1. MMKS Podhale NT 2. MLUKS Jedynka Tzebiatów 3.UKS 85 Mokotów Warszawa 4.WSU Wierzchowo 5.UKS Wiatr Ludźmierz 6. UKS Ósemka Wejherowo

pitt
27/05/2012 14:53
Jedynka Trzebiatów Drugą siłą w Polsce w kategorii Juniorek Młodszych. W Finale A zawodniczki przegrały z zawodniczkami Podhala Nowy Targ, zremisowały z Wiatrem Ludźmierz. Reszte spotkań nasze zawodni

dob
19/05/2012 12:12
W Finale 25-27 maja w Mrzeżynie zagrają: MMKS Podhale Nowy Targ, UKS Wiatr Ludźmierz, UKS Mokotów Warszawa, UKS Ósemka Wejherowo, WSU Wierzchowo i MLUKS Jedynka Trzebiatów

dob
19/05/2012 12:08
Jedynka Trzebiatów organizatorem Finału Mistrzostw Polski Juniorek Młodszych

pitt
30/10/2011 07:33
uks gródek 3-7 MLUKS

pitt
29/10/2011 13:40
Pierwszy dzień zmagań seniorek dobiegł końca. Nasze seniorki wygrywając 7:1 z UKS Gródek zasługują na odpoczynek przed następnym meczem

pitt
16/10/2011 05:40
16.10.2011r: Energa Gańsk 19 - 3 MLUKS

pitt
16/10/2011 05:39
15.10.2011r: Energa Gdańsk 12 - 6 MLUKS Jedynka

pitt
13/06/2011 07:29
Sorry XVIII Festiwal

pitt
13/06/2011 07:27
XXVII Festiwal Unihokeja w Elblągu: Podstawówka: Chłopcy 7 miejsce Dziewczyny 2 miejsce Gimnazjum: Dziewczyny 2 miejsce Liceum: Dziewczyny 3 miejsce

Archiwum
Wszelkie prawa zastrzeżone!
MLUKS Jedynka Trzebiatów
by Maciej Bogdański
Powered by PHP-Fusion
CMS Artworks Original Theme by CMS Artworks © 2003-2005
1000110 Unikalnych wizyt



Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie